Las Vegas - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Bas

07 Mei 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Met sneeuw verlaten wij de Grand Canyon om onze reis te vervolgen richting viva Las Vegas. Onderweg veel buien op onze dak gekregen. Gelukkig zaten wij in de auto. Onze eerste stop is bij de Hoover Dam. Bas is hier 7 jaar geleden ook al geweest met zijn vader. Toen waren ze druk bezig met het bouwen van een brug over de ravijn. Via deze brug kwamen we aanraden en niet veel later stonden wij hierop met prachtig uitzicht op de dam. Vervolgens zijn we nog even over de dam gereden en snel wat foto's gemaakt, want helaas regende het weer. Niet veel later reden we over de strip van Las Vegas. Wat is dat toch gigantisch gaaf!! Ook de weergoden waren met ons, want tijdens ons ritje over de strip scheen de zon. Stefanie had al paar dagen geleden uitgezocht dat net buiten Las Vegas een outlet lag. We zijn in Amerika dus er moet ook echt geshopt worden. Wil en Bas hebben brute Timberlands gekocht en Karin en Stefanie een zonnebril bij Fossil. Bas werd vervolgens nog eventjes in de watten gelegd door zijn mogelijk toekomstige schoonouders, hij kreeg gewoon een zieke bledder van een Fossil horloge. Tijdens het shoppen waren de weergoden ons wat minder gezind en hadden zij besloten om de kraan maar is goed open te zetten. Wat een minder prettig weer. Unaniem werd er besloten om maar naar het hotel te gaan. Bij het openen van de kamer hadden we weer een WOW moment!!!! Goeiedag zeg, wat een kamer. Daar zeg je gewoon u tegen. De hotelkamer is nog groter dan onze huiskamer. Wat er volgens allemaal in de kamer is gebeurt, ga ik niet toelichten. What happens is Vegas, stays in Vegas!! Eenmaal bijgekomen van de kamers, zijn we naar de strip gelopen. We hebben noodgedwongen in de Flamingo gegeten. We moesten schuilen voor een bui en iedereen had honger, dusja waarom dan niet even eten. Na het eten de vuurshow voor Mirage aanschouwt  om vervolgens de Venetië binnen te gaan. Echt te bizar voor woorden. Gondels die door het hotel heen varen. Een hele winkelstraat + een plein. Onze avond eindigde bij de watershow voor de Belaggio. Snel terug naar het hotel om nog een pils te drinken. Morgen ochtend gaan we het andere deel van de strip bezoeken en in de middag richting death valley! Proost.

• 09 Mei 2016 - 06:13

Ginny:

Wat jammer dat het weer even niet best is. Gelukkig kun je je in Vegas binnen ook goed vermaken en shoppen is natuurlijk nooit een straf. Ik hoop voor jullie dat het weer snel opknapt, dat maakt het toch net nog leuker. Heel veel plezier nog in Vegas en daarna in Death Valley. Dikke knuffels! X