San Francisco - Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu San Francisco - Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu

San Francisco - Monterey

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, Monterey

Vanochtend vroeg eruit en snel wat ontbeten bij de Subway. Deze Amerikaanse keten kunnen we ook aan onze lijstje toevoegen. Het leek ons een leuk idee om met de auto nog even over de Golden Gate brug te rijden. En wat wij leuk vinden, doen we ook. Wel gaaf hoor om over zo'n grote brug te rijden. Eenmaal aan de overkant even gestopt om van het uitzicht van de brug en de stad te genieten. Dit was gelijk ook een mooi moment om weer een teamfoto te maken met de brug. Uiteindelijk ging het gebeuren, lekker shoppen in de outlet van Gilroy. Met 145 winkels is dit echt een giant. Wil kon niet wachten om lekker te gaan shoppen. Dit beloofde een zware dag voor hem te worden. Om 10.45 uur kwamen we bij de outlet aan en we gingen om 17.00 uur weg. Gezegd mag worden dat Wil lekker heeft meegedaan met het shopfeest. Hij noemde eerder de dames al eksters, maar in de Fossil winkel leek hij er zelf wel 1. We waren nog maar net de winkel binnen of hij had al een mooie Diesel horloge op de toonbank liggen! Wat een topzaak was dat. Met een volle tas en een hoop dollars lichter zijn de Fossil outlet uitgegaan. Karin met 2 armbanden en een horloge van Fossil, Stefanie ook met een horloge Fossil en Wil en Bas met een Diesel horloge. Verder viel de A & F outlet ook niet tegen en hebben Stefanie en Bas zich hier een dikke uur in opgehouden. Dit heeft geresulteerd in 3 chillbroeken, 1 trui, 2 shirtjes en een spijkerjack voor 80 dollar. In Nederland heb je voor dit bedrag net aan een trui. Het shoppen was geslaagd! Met een voldaan gevoel onze weg voortgezet richting Monterey. Wat is dit een mooi plaatsje aan de zee! Met de auto hebben we langs de kust van Monterey gereden en heerlijk naar de zonsondergang gekeken. Tussendoor mooie plaatjes kunnen maken van wilde zeeleeuwen, zeehonden en roofvogels. Wat een dag weer. Morgen gaan we onze laatste reisdag tegemoet. Via de Pacific Highway gaan we naar Santa Barbara. Wordt vervolgd!