San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Stefanie

03 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Diego

Vroeg uit de veren vandaag! Vandaag gaan we verder met onze reis naar SAN Diego. Eerst nog even lekker ontbijten met de broodjes van de supermarkt en dan 2,5uur in de auto. Onderweg hebben we veel mooie dingen gezien waar je echt van kan genieten. Het is dus echt geen straf hier om in de auto te zitten. Vandaag staat eerst Sea World op het programma. Wat een mega groot park is dat. Op de parkeerplaats zagen we al snel dat het niet druk zou worden die dag. Dat is al een fijne start! Bij de kassa liet Wil even zijn defensiepas zien en raad eens?! Hij krijgt gewoon Hero korting! Wij helemaal blij want we kregen zo 20% korting met onze Hero! In het park zijn we begonnen bij de splash. En zelfs Karin ging mee. Helemaal zeik nat kwamen we dat ding uit, maar wel vreselijk gelachen. Daarna gingen we een trip maken door Antarctica. Wil kon eindelijk zijn ijsbeer zien en was weer blij voor deze dag. De pinguïns waren ook gave beesten. Die kunnen trouwens ook heel hard zwemmen. Na de pinguïns hebben we nog de schildpadden en de haaien gezien. Wat een gave beesten zijn dat. Toen was het tijd voor DE orkashow! Spannend hoor, want dit is het moment waarvoor we zijn gekomen. Het begon al met een mega groot stadion waar wel duizenden mensen in kunnen. En wat zijn die orka's mooi en groot. De show was geweldig en er zijn hele mooie foto's en filmpjes van gemaakt. Daarna was het even tijd voor een bakkie en toen begon de dolfijnenshow. Die beesten zijn zo vrolijk en kunnen zo hoog springen. Het was geweldig om te zien. De uitstapje naar Seaworld is echt geslaagd!! Toen was het tijd om naar San Diego old town te gaan. Ons hotel Best Western Haciënda is mega groot. Het is gewoon 5minuten lopen vanaf de lobby naar de kamer. De kamer is super groot en mooi. Tot onze verbazing hebben we allemaal een eigen bed (zie foto). Even snel gekeken en toen was het tijd om weer in de auto te stappen. In de haven van SAN Diego ligt namelijk Eem groot vliegdekschip van het leger. Het is nu een museum en er staan grote vliegtuigen bovenop. Helaas was het museum al dicht , maar het was al een hele belevenis om vanaf de zijkant te kijken. Wat een mega groot schip is dat. Wil was helemaal blij, want dit stond hoog op zijn lijstje. Eenmaal terug bij het hotel zijn we een stukje naar beneden gelopen in de straat. Hier zaten heel wat leuke, Mexicaanse restaurantjes. We hebben hier heerlijk gegeten! Wil heeft genoten van zijn taco's, Karin van haar borrito, bas van zijn kip en Ik van de heerlijke fajitas. Toen was het tijd om lekker naar de kamer te gaan ( lees nog 5minuten tot we er waren). Deze geweldige dag werd afgesloten met een schoonheidsslaapje. Vandaag gaan we een rit maken van ongeveer 7 uur richting Tucson.