Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Schie - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Stefanie

06 Mei 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon

In de ochtend even rustig aan en dan op naar de Grand Canyon. Onderweg zijn we nog even in Flagstaff gestopt en hebben we een grote Walmart bezocht. Daar verkopen ze echt van alles. We hebben een paar leuke dingen gekocht en weer wat drinken voor onderweg. Even een kop koffie bij de Starbucks en we kunnen verder. Eenmaal bij het hotel aangekomen, hebben we snel de koffers naar boven gebracht. Nette kamer en weer 2 aparte bedden. Toen was het eindelijk tijd om naar de Grand Canyon te gaan. Eerlijk gezegd wisten we allemaal niet echt wat we moesten verwachten, maar t schijnt mega mooi te zijn. Allereerst moesten we een National Park Pas kopen. Nu kunnen we alle parken in zonder apart te moeten betalen. Dan rijd je een heel stuk door alleen maar bos heen. In de verte zie je wat wilde dieren en langs de weg ook 2!! We bleven ons maar afvragen wat we gingen zien. Tot nu toe alleen maar bomen. Tot opeens .... Whauwwww!! Mega!! Een groot diep gat met allerlei rotsen en bergen. Iedereen stil (zelfs Karin)!! Dit is echt ongelofelijk mooi. Geprobeerd om foto's te maken, maar t komt niet eens in de buurt van wat je met je eigen ogen ziet. De volgende stop konden we iets dichter bij te rand komen. Dit leverde mooie plaatjes op. Whauw whauw!!! Een stuk verder kwamen we bij Grand view Point. Een waanzinnig uitzicht over de Grand Canyon. Hier kun je via al ontstane paden dichtbij de rand komen. Met wat zweethandjes toch maar even kijken en wat mooie foto's gemaakt. Dit was echt een mega gave ervaring. Wat ontzettend mooi. Het leuke is ook dat het er opeens is. Je ziet van tevoren de grand canyon helemaal niet aankomen. In het mapje van foto's staan een aantal mooi plaatjes. Na deze wereld ervaring hebben we lekker gegeten en wat biertjes gehaald. Even relaxt op de kamer nog een biertje. Ondertussen ging het heel hard regenen en nu, de andere ochtend, sneeuwt het zelfs!! Nu is het tijd voor Las Vegas. Weer een autorit van 4,5 voor de boeg.

• 07 Mei 2016 - 19:14

Jordy Zuidhoek:

Hey familie van Schie,

Heel gaaf om te lezen. Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden! Heel veel plezier in Vegas en niet al jullie geld op zwart zetten!